Carlijnbackxoeganda.reismee.nl

Nog 9 nachtjes!

Alowa,

Eindelijk is het dan zover 20 september ga ik voor 7 weken naar Oeganda. Ik ga 4 weken vrijwilligerswerk doen in Jinja bij het project Arise & Shine / Stichting Bulungi. De projecten bestaan uit een weeshuis voor baby's en voor kinderen met een verstandelijke en of lichamelijke beperking. Daarna ga ik nog 3 weken met Sander rondtrekken door Oeganda.

Ondanks dat ik het spannend vind heb ik er ook erg veel zin in! Naar jaren erover te dromen is het eindelijk zover!

Ik probeer regelmatig een verslag te maken, zodat jullie kunnen zien wat ik allemaal aan het doen ben

Laughing

Groetjes,

Carlijn

Reacties

Reacties

Danique Backx

Ja, daar ga je bijna! Spannend..maar een heel avontuur. Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.. Je gaat daar heel veel kindjes blij maken!

xje van je zusje

Wilma

Lieve Carlijn, Succes met je laatste voorbereidingen! Dat wordt een heel mooi en waardevol avontuur! Ik kom zoals afgesproken je donderdag nog een goede reis wensen!xxx

Alex

Hopelijk wordt je niet bevangen door het Afrika virus. Zie het als een leuke leerzame tijd en dan weer beide voetjes aan de grond. Veel plezier.

Pieter van den broek

Carlie how are you?!
Veel plezier, geniet van deze tijd!
Dikke knuffel!

Mariëtte Rombouts

Beste Carlijn, ik heb je site gevonden en ik ga je zeker volgen de komende weken. Geniet van het mooie werk dat je gaat verrichten. Geniet van je rondreis samen met Sander. Heel veel succes en plezier gewenst. Groetjes Mariette

tante marianne

Hé Carlijn, al gearriveerd? En hoe zijn de eerste indrukken. Geniet ervan.
x

Moeder

He Carlijn dat is een mooi, indrukwekkend verhaal, wij kunnen ons amper voorstellen wat jullie allemaal zien en ervaren. Ben benieuwd naar je volgende reisverslagen. xxx

tante Marianne

Zo Carlijn, weer een heel verhaal, al heel wat mee gemaakt. En zo vliegt er weer een week om. Het gaat voor ons misschien wel sneller dan voor jullie. Alhoewel alles wat jullie doen en zien moet de tijd toch ook wel doen vliegen. Ook leuke foto's en die kindjes zien er wel erg schattig uit. Ben benieuwd wat je volgende keer te vertellen hebt. x

marian van amelsfort

Indrukwekkend wat je allemaal meemaakt! Zuig t allemaal op ,sla t op en zorg dat je later t luikje regelmatig open zet om mooie herinneringen op te halen:-) xxx zorg goed voor jullie zelf en doe voor de kindjes wat in jullie mogelijkheden ligt;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change